خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

تعرفه أخذ رأی برای ۱۰۰ درصد جمعیت واجد شرایط رأی دادن در استان تأمین شد 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: تعرفه اخذ رأی لازم برای ۱۰۰ درصد جمعیت واجد شرایط رأی دادن در استان تأمین شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۸۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه اعضای شعب اخذ رأی در استان مشخص و فرآیند آموزش آنها انجام شده، گفت: اعضای شعب اخذ رأی در استان ۱۵هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

وی با بیان اینکه بطور میانگین تاکنون ۵۰ جلسه ستاد انتخابات اعم از جلسات استانی و شهرستانی تاکنون برگزار شده، اظهار داشت: الزامات تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به فرمانداری ها ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تعرفه اخذ رأی لازم برای ۱۰۰ درصد جمعیت واجد شرایط رأی دادن در استان تأمین شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

طالبی با بیان اینکه دوره های آموزشی را به صورت تخصصی در سطح شهرستان ها برگزار کردیم، افزود: تعامل و همکاری بسیار نزدیکی با هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان وجود دارد.

وی افزود: تمهیدات و پشتبانی های لازم خودرویی و اقلام مورد نیاز روز انتخابات نیز اندیشیده شده و تجهیزات مورد نیاز مانند دستگاه احراز هویت نیز تأمین شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: قانون مداری و قانون محوری مد نظر همه در روند انتخابات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار